Sledujte mě

January 25, 2017

Na prvních konzultacích se klientů vždy ptám, jak jsou na tom s konzumací luštěnin. Většinou dostávám odpověď, že si sem tam dají čočku na kyselo – tedy oblíbený pokrm z dob minulých, kdy byl u nás výběr luštěnin opravdu omezený. A sem tam většinou znamená tak jednou za měsíc. 

Luštěniny bychom však do našeho jídelníčku měli zařazovat každý den!

Většina klientů po tomto doporučení ale kroutí hlavou a tvrdí, že je luštěniny hrozně nadýmají, a proto se jejich konzumaci raději vyhýbají.

Ráda bych proto shrnula pozitiva konzumace čočky, fazolí a hrachu a vyvrátila i fakt, že musí nutně způsobovat nepříjemné trávící potíže.

1. Luštěniny Jsou důležitým zdrojem kvalitních bílkovin, minerálů a vlákniny

Kdo se domnívá, že pro tělo tolik potřebné bílkoviny získá pouze z masa, nemá pravdu. Pokud je totiž váš jídelníček dostatečně pestrý a konzumujete různé druhy potravin obsahující bílkoviny (mezi bílkoviny rostlinného původu řadíme kromě luštěnin například i obiloviny, ořechy a semena), nemusíte...

Please reload

  • Facebook Social Icon
Archív
Please reload

Blog

Přečtěte si praktické tipy a triky z oblasti výživy, pohybu a zdraví

Please reload

Kategorie

© 2016 Alice Mertensová

 

Poradkyně pro zdravý životní styl

  • Instagram Social Icon
  • Pinterest Social Icon
  • Google+ Social Icon
  • Facebook Social Icon